Egyszer volt, hol nem volt…
A PractiKid létrejötte tudatos, évekre visszanyúló fejlesztés eredménye. Korábban kifejezetten a munkaerő képességeinek mérésére dolgoztunk ki egy innovatív eszközt és ekkor jelentkezett kisgyermekes kollégánktól az igény, hogy hasonlóval támogathatnánk gyermeke óvoda-iskola átmenetét.
Az igényekből koncepció, abból pedig hamarosan prototípus született.
A PractiKid megalkotásán dolgozó vezetőink
Dr. Zsuffa Ákos
A Learning Innovation Kft. ügyvezetője
Sinka Róbert
Innovációért felelős vezető
Horváth Péter Áron
Fejlesztési vezető
Dr. Papp Gábor
Munkapszichológus, módszertani vezető
A Felnőttképzők Szövetségének (FVSZ) elnöke
A Társadalmi Mobilitási Szakértői Bizottság és a Szakképzési Innovációs Tanács tagja
A PractiKid létrehozása részben szakmai, részben személyes kihívás volt számomra. Szakmai, mert már több mint 25 éve foglalkozom képzéssel és úgy látom, hogy leghatékonyabban akkor tudunk segíteni, ha már kisgyermekkorban támogatunk mindenkit a szükséges képességeik megszerzésében. Személyes kihívás is volt, hisz magam is két gyermek édesapjaként, friss emlékekkel rendelkezem az óvoda-iskola átmenet kihívásairól.
Minden az első iskolai évekkel indul, ezért szeretném azok táborát gazdagítani, akik erre az időszakra fókuszálnak segítőkész tudásukkal. Remélem egyre többen leszünk!
A PractiKid fejlesztéséért felelős vezetőként az én feladatom, hogy kollégáim hozzáférjenek mindahhoz a szakmai, anyagi és technológiai forráshoz, amely a tökéletes végeredmény létrehozásához szükséges. Bármely innovációs folyamatunkra gondolok, a fejlesztés másból sem áll, mint addig hibázni, míg már kifogyunk a lehetőségekből és létrehozzuk az adott problémára leginkább illeszkedő megoldásunkat.
Külön öröm volt a PractiKid megalkotása, ami mellett állandó motivációs erővel bírt, hogy bár szülők és pedagógusok lesznek vevőink és megbízóink, végeredményébe mindent a gyerekekért teszünk. Minden csavar, minden szoftveres javítás az ő életüket szolgálja.Ilyen esetben pedig nem lehet beérni mással, csak a tökéletessel.
Nem csak csodálom, tanulmányozom és gyűjtöm, de építem is az egzotikus rendszereket. Ami a hobbim volt, később a munkám lett, a PractiKiddel pedig a hivatásom is. A PractiKid eszközének létrehozása olyan volt, akár egy feltalálási folyamat. Legyen hasznos a szülőknek, pedagógusoknak, de szórakoztató a gyermekeknek. Számtalan prototípust építettem csapatommal, mire a jelenlegi formája véglegesedett. Amikor épp nem a fejlesztésen ügyködöm, hasonlóan komplex társasjátékokba merülök el párommal és barátaimmal
Pszichológusként végeztem, majd pszichológiából is doktoráltam 2015-ben a Debreceni Egyetemen, ahol oktatóként is volt lehetőségem kipróbálni magam. Az itt eltöltött évek és az alapszakos és mesterszakos képzések során került hozzám közel az oktatás, mint hivatás. Ennek köszönhetően döntöttem úgy, hogy igyekszem a készségek és képességek fontosságára minél inkább felhívni a figyelmet. A PractiKid tesztjeinek összeállítása egy nagyszerű lehetőség volt számomra, hogy a legifjabb generációt segíthessem úgy, ahogy arra korábban nem volt lehetőség. Bár sokszor hallani, hogy az oktatás mennyire nehezen innoválódik, bízom benne, hogy mindennapi munkámmal segítem ezt a folyamatot is.
Kattintson és vegye fel velünk a kapcsolatot!
Kattintson és vegye fel velünk a kapcsolatot!